Jak funguje vzdálená oprava?
![](https://www.skomatech.cz/wp-content/uploads/2023/08/1-200-×-200-px.png)
S naším technikem si domluvíte den i čas online schůzky.
![](https://www.skomatech.cz/wp-content/uploads/2023/08/2.png)
Stáhněte si prosím aplikaci TeamViewer QuickSupport. Tato aplikace je určená pro vzdálenou pomoc, není na váš přístroj instalována, pouze se po stažení spustí a vzdálenou správu umožní.
![](https://www.skomatech.cz/wp-content/uploads/2023/08/3.png)
Jakmile se programu TeamViewer QuickSupport spustí, automaticky vygeneruje jednorázové ID a heslo.
![](https://www.skomatech.cz/wp-content/uploads/2023/08/4.png)
Zobrazené ID a jednorázové heslo sdělíte servisnímu technikovi a ten se k Vám na počítač připojí.
![](https://www.skomatech.cz/wp-content/uploads/2023/08/5.png)
Celý servisní zásah našeho technika budete moci sledovat, jakoby právě seděl vedle vás. Vidíte tedy co přesně dělá a proto může i postup objasnit.
![](https://www.skomatech.cz/wp-content/uploads/2023/08/6.png)
Až bude prováděný úkol zdárně hotov, aplikaci vypnete a nikdo se k vám již nepřipojí.