Vzdálená oprava

Vzdálená oprava je nástroj, díky kterému můžeme provést rychlý servisní zásah odkudkoliv. Domluvme si schůzku přes QuickSupport.

Před začátkem online schůzky si prosím nejprve stáhněte aplikaci TeamViewer QuickSupport.

Jak funguje vzdálená oprava?

S naším technikem si domluvíte den i čas online schůzky.

Stáhněte si prosím aplikaci TeamViewer QuickSupport. Tato aplikace je určená pro vzdálenou pomoc, není na váš přístroj instalována, pouze se po stažení spustí a vzdálenou správu umožní.

Jakmile se programu TeamViewer QuickSupport spustí, automaticky vygeneruje jednorázové ID a heslo.

Zobrazené ID a jednorázové heslo sdělíte servisnímu technikovi a ten se k Vám na počítač připojí.

Celý servisní zásah našeho technika budete moci sledovat, jakoby právě seděl vedle vás. Vidíte tedy co přesně dělá a proto může i postup objasnit.

Až bude prováděný úkol zdárně hotov, aplikaci vypnete a nikdo se k vám již nepřipojí.

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
(*specifikujte prosím co nejpodrobněji závadu, kdy vznikla, kdy se vyskytuje a za jakých okolností)

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s podmínkami o ochraně osobních údajů.